Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου : Όνειρό μου η Ολυμπιάδα



Συνέντευξη στον Μηνά Π.

Στο καιρό των μνημονίων, των Novartis ημών των επιούσιων και με τους πολιτικούς μας να περιφέρουν δεξιά και αριστερά το «πατριωτισόμετρο» τους στα κανάλια, υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται σκληρά, αθόρυβα για να επιτύχουν το προσωπικό τους όνειρο
Χωρίς την πάλαι ποτέ άφθονη στήριξη της πολιτείας, εξακολουθούν να μας κάνουν υπερήφανους φορώντας το γαλανόλευκο εθνόσημο πάνω στο βάθρο. Η ανάκρουση του Εθνικού μας Ύμνου, πάντα θα μας κάνει να ανατριχιάζουμε και τους ευχαριστούμε.

Έχοντας ανοδική πορεία και μέσα από την σκληρή καθημερινή προπόνηση η Ναυπλιώτισσα Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, «έκλεψε» για άλλη μια φορά τα φώτα της δημοσιότητας με τα 2 χρυσά μετάλλια που κατέκτησε στο πρόσφατο πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου, στα 800μ. και στα 1500μ. γυναικών.

Ξεκινώντας από την ηλικία των 12 ετών και υπό την επίβλεψη του κ. Θοδωρή Ντεβέ, έκανε τα πρώτα της βήματα στο ταρτάν. Βαλκανιονίκης, με όνειρο την ύψιστη τιμή για κάθε αθλητή, την συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες.
Αν και η Αργολίδα δεν την έχει βραβεύσει για τις μέχρι τώρα επιτυχίες της και ούτε έχει λάβει επίσημη πρόσκληση για να συμμετάσχει σε κάποιον Μαραθώνιο, οι πολιτικοί του τόπου μας την θυμούνται με τα δελτία τύπου που εκδίδουν στις νίκες της, βάζοντας την φωτογραφία τους δίπλα στην δικιά της…

Θοδωρής Ντεβές
Ενημέρωση: Θοδωρής Ντεβές και Χρήστος Παπαχρήστου.
Ο πρώτος σε «ανακάλυψε» και με τον κ. Παπαχρήστου «ξεδίπλωσες» το ταλέντο σου.
Τι έχεις πάρει από τον καθένα τους ;

Κωνσταντίνα: «Ο άνθρωπος που με ανακάλυψε και με έβαλε στον αθλητισμό ήταν ο Θοδωρής Ντεβές, ο πρώτος μου προπονητής από το Ναύπλιο. Με έκανε να αγαπήσω τον στίβο και να ασχοληθώ πιο σοβαρά και τον ευχαριστώ γιατί χωρίς αυτόν δεν θα είχα πάρει αυτό τον δρόμο!
Ο Χρήστος Παπαχρήστος είναι ο άνθρωπος που με έκανε να μάθω τον πρωταθλητισμό. Μου έμαθε την πειθαρχία ,τη συνέπεια, να πιστεύω στον εαυτό μου, να έχω ένα όραμα. Πλέον είμαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνω. Χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσα να καταφέρω να εξελιχτώ».
 
Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου - Χρήστος Παπαχρήστος
Ενημέρωση: Ο Ιανουάριος σε βρήκε στην Κύπρο για την προετοιμασία ενόψει της χειμερινής σεζόν, υπό τις οδηγίες του κ. Χρήστου Παπαχρήστου,  να υποθέσω αν και το νησί της Αφροδίτης προσφέρεται για τουρισμό όλο το χρόνο εσύ είχες διαφορετικό πρόγραμμα και ποιο ήταν αυτό;
Κωνσταντίνα: «Κάναμε τη βασική μας προετοιμασία στο ΓΣΠ στη χώρα της Λευκωσίας. Μέναμε στους ξενώνες μέσα στο γήπεδο οπότε δεν είχαμε μετακινήσεις, το οποίο μας ξεκούρασε αρκετά, γιατί στην Αθήνα ταλαιπωρούμαστε. Κάναμε προπόνηση μιάμιση ώρα το πρωί και μιάμιση ώρα το απόγευμα. Τρώγαμε και ξεκουραζόμασταν»

Ενημέρωση: Μετά τα 2 χρυσά μετάλλια που κατέκτησες στο 32ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού Στίβου, διαβάσαμε τα ευχολόγια πολιτικών, που προφανώς το όνομα τους δίπλα στο δικό σου, τους δίνει μια «θετική αναγνώριση».
Πέραν αυτών, υπάρχει στήριξη από την πολιτεία ;
Κωνσταντίνα: «Η ομοσπονδία μου (Σ.Ε.Γ.Α.Σ) προσπαθεί να με στηρίξει παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο για τον τόπο μου. Για να λάβω μέρος σε μια προετοιμασία στο εξωτερικό ένα μεγάλος μέρος το πλήρωσε η μητέρα μου και η ομοσπονδία. Δεν είχα καμία οικονομική βοήθεια όταν την χρειάστηκα και ούτε υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, όχι μόνο για εμένα αλλά για κάθε παιδί που θα μπορούσε να πετύχει στον αθλητισμό».

Ενημέρωση: Επόμενος σημαντικός αγώνας που θα αναμένουμε να παρακολουθήσουμε για να «πανηγυρίσουμε» μαζί σου ;
Κωνσταντίνα: «Το προσεχές  Σάββατο, θα αγωνιστώ με την Εθνική Ομάδα στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα ΑνδρώνΓυναικών, στη Κωνσταντινούπολη στα 800 μέτρα».

Ενημέρωση: Το «όνειρο» Ολυμπιάδα υπάρχει στην Κωνσταντίνα;
Κωνσταντίνα: «Όλοι αθλητές έχουν αυτό το όνειρο. Σίγουρα και εγώ θέλω πολύ να βρεθώ το 2020 στο Τόκυο και θα παλέψω για αυτό».

Ενημέρωση: Για το μέλλον σκέφτεσαι να ασχοληθείς με την προπονητική, ίσως ένα φυτώριο στην Αργολίδα υπό τις οδηγίες σου;
Κωνσταντίνα: «Μελλοντικά θα ήθελα να ασχοληθώ με παιδιά και να τους γνωρίσω τα αθλήματα του στίβου. Δεν έχω κατασταλάξει ακόμα αν θα ήθελα να γυρίσω στο Ναύπλιο ή να παραμείνω στην Αθήνα».

Ενημέρωση: Τι σου λείπει από το Ναύπλιο;
Κωνσταντίνα: «Μου λείπει η καθημερινότητα στο Ναύπλιο, ο ρυθμός ζωής και φυσικά οι βόλτες στην όμορφη πόλη μας».
 
Ενημέρωση: Στίβος. Ανταγωνίζεσαι τον εαυτό σου. Ατομικό άθλημα. Τι υπάρχει πίσω από την Κωνσταντίνα; Ποιοι σε έχουν στηρίξει στον μοναχικό δρόμο προς την κορυφή;
Κωνσταντίνα: «Πρώτα απ όλους με έχει βοηθήσει η οικογένεια μου και συγκεκριμένα η μητέρα μου, ο πατέρας μου και η γιαγιά μου. Επίσης μεγάλη στήριξη παίρνω από τον προπονητή μου.
Τέλος δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω τους χορηγούς μου  WIND (windrunningteam),Nike, GarminGreece, EthicSport που με τη βοήθεια τους κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα μου άρα συγκεντρώνομαι περισσότερο στην προπόνηση μου».



Η συνέντευξη της Κωνσταντίνας Γιαννοπούλου, στην έντυπη Ενημέρωση της Πελοποννήσου


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: